tisdag 12 juni 2012

Vita piller!

Ja, då sitter man här igen och knaprar vita piller för att uthärda den molande värken. Idag var det dags för den sista operationen i käften. Nu är alla visdomständer ute och jag hoppas slippa inflammation och annat skit som man lätt drar på sig. Har inte haft någon feber ännu som förra gången så det är bara att hålla tummarna. Har lyckats pilla i mig lite mat så nu är jag åtminstonde inte svinhungrig.
 Ute skiner solen och det är perfekt väder för att köra ett pass på Epic:en... Märkigt att det alltid är så fint väder när man inte kan/får träna!
Trots den bristfälliga träningen den sista tiden fick jag till några bra tider på träningen i helgen. Hoppas att inte allt försvinner de närmaste dagarna när det är kvalificerad lättja som står på programmet. Gjorde dock ett misstag i söndags och var med på ett orienteringspass. Har inte sprungit i skogen på evigheter och mycket riktigt så var man hyfsat stel i går. Körde ett pass mtb i ösregnet igår och det märktes att benen var sega (jävla löpning) men lyckade trots väder och sega ben göra bra tider.

Teamet var uppe och körde Lida i helgen och gjorde riktigt bra ifrån sig. Grattis Johan till ännu en seger och mycket bra kört av Tommy och Johannes. Christian körde på bra och var inte så långt efter chefen. Bra jobbat gubbar. Om några månader kanske jag kan vara med och leka också...

1 veckas träningsförbud, på fredag har det gått 3 dagar och det är väl nästan 1 vecka!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar