söndag 10 juni 2012

Hemma igen

Kom hem från Belgien i slutet av veckan så jag hinner träna mina 2 pass denna veckan också.... Det känns inte bra att inte kunna träna så ofta som man vill mitt under säsongen. Det har förvisso inte blivit någon tävling ännu, tandlös vid 1:a majloppet, förkyld vid långa billingeracet och ingen start idag på Lida loop. I och med att jag har varit bort 2 veckor så funkar det inte riktigt med familjen att vara borta på helgen också!
På tisdag nästa vecka är det dags att operera ut sista visdomstanden så då blir det ännu ett ofrivilligt träningsuppehåll. Efter det så hoppas jag verkligen att det ska bli lite ordning på tränandet igen och att man kan vara med och köra något race. Vet att jag ska iväg en sväng till Tyskland om ett tag och med tajmingen som har varit denna säsong så lär det väl bli när Ränneslättsturen är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar