lördag 30 juni 2012

Premiär!

Nu har det dragit ihop sig till tävlingspremiär för mig denna säsong. En aning sent kan tyckas med tanke på att det faktiskt hinner bli juli innan jag tävlar... Vårens träning har ju blivit tämligen sönderhackad av alla operationer i käften och ett antal tjänsteresor. I morgon så kommer jag att få betala räkningen med allt fuskande med träningen... Usch vad jag kommer att bli trött och vilken kramp jag kommer att få... Blir väl inte lättare av att det har kommit några millimeter regn den sista tiden heller! Blir nog inga problem med att det dammar i vart fall. Blir ett Specialized Fast Track som framdäck och ett Maxxis Ikon som bakdäck. Båda däcken har halvhögt mönster och är ganska så öppna. Borde inte sätta igen sig hoppas jag på. Vågar inte köra med Specialized Renegade med tanke på hur blött det kan vara. Fick 20mm i natt och nu regnar det igen...

Midsommar firade vi i Kungshamn/Smögen med husvagnen. Hade hoppats på att få åka lite båt men det blev krabbmete, bergsklättring och några cykelturer med standardhojen i stället. Vet inte när jag ska hinna att åka båt. 2 veckor kvar till semestern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar