söndag 29 april 2012

Hamster

Just nu ser jag ut som en jävla hamster! Tämligen svullen i ansiktet efter operationen, ont som faan och jag kan inte äta. Vad som är ännu värre är solen skiner och det är varmt och jag kan inte träna!!!! Dagen som jag opererades åt jag endast en tallrik nyponsoppa. Gick inte öppna käften och det är fortfarande svårt att öppna munnen. Blir inga goda köttbitar för tillfället....

Idag var dottern iväg och sprang orientering och det gick riktigt bra. Det är lite svårt med fokuseringen, allt annat runt omkring tar mycket av koncentrationen. Hon är inte mer än 7 år så jag får väl inte ha förstora krav, än :)
Min vinterträningskompis gick och vann den stenhårda H45 klassen i vanlig ordning. Han har ett satans flyt i skogen och bra driv i steget den gamle mannen. Hans dotter som är med i ur och skur och tränar, skördar framgångar på löpande band, Hon vann idag igen och hade kilometertid som hade stått sig bra i D21 trots att hon bara är 16 år. Får den tösen vara hel och frisk kommer hon bli riktigt bra! Talangfull, träningsvillig och inte minst har hon helt rätt inställning! Hon har aldrig klagat eller sagt att hon är trött på en enda träning trots att hon får slita ont! Riktigt kul att få vara med och träna sådana personer!

Får nog låta hojen stå i morgon också men på tisdag måste jag ut och rulla lite. Lös med ficklampa in i käften (det var inte lätt) för att kolla på såren/stygnen och det kan behövas lite mer läkning. Det är så himla svårt att få det att sluta blöda om det börjar igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar