söndag 15 april 2012

Unboxing

Efter att ha kunnat träna ordentlig i 3 veckors tid så börjar det kännas riktigt bra på hojen. Det gör kanske sitt till att man får sitta på en ypperlig Specialized Epic 29er och bara njuta :) Till och med rundtrampet har börjat att fungera och tiderna på mina träningsvarv är inget jag behöver skämmas över. Kort och gott, kroppen börjar vakna till liv efter all löpning i vinter. Nu när det känns så bra på cykeln så är det givetvis dags för ett avbrott igen. Ska iväg med jobbet igen redan i morgon.... Ska till Belgien i ett par dagar och äta pommes med majonäs! Ett par kilo ska jag nog lyckas gå upp i vart fall!

Min ögonsten har jag nu lyckats få ur kartongen men så mycket mera har det inte blivit. Jag visar några bilder så ni också får dreggla lite :)


En titt ner i kartongen.....


Ett Rovalhjul i karbon.....


Mycket skyddplast!



Man blir tårögd :)

Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar