söndag 12 februari 2012

Hola

Då har det gått en vecka här i Spanien! Det har varit väldigt mycket jobb så jag har inte hunnit med mer än 3 träningar denna vecka. 1 pass på gymmet med lite löpband, roddmaskin och trappmaskin. Stackars folk som håller på med detta att gå på gym... Fick till ett löppass på fredag och lördag kväll längst med strandpromenaden här i Sitges. Dessvärre är i stort sett hela sträckan bestående av betong och asfalt vilket inte mina ben tycker om.
Fint väder men ack så tråkig löpslinga.....

Som tur är så är det snart dags att åka hem! Ska bli skönt att träffa familjen igen men också få lite tid till att träna igen. Känns som jag inte har cyklat på evigheter... Hoppas att vintern är lite mildare när jag kommer hem än när jag åkte för då var det för kallt för att cykla. Jag blir helt sjuk när jag ser alla cyklister som kör omkring på de helt underbara cykelvägarna. Får prata med chefen om jag inte kan få vara ledig ett par timmar mitt på dagen så jag hinner cykla när jag är här nere...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar